Planning SEO/SOCIALS/CAMPAGNE

Buren Campagne

Hoe werkt het?
Een huiseigenaar vraagt een offerte aan. Medewerker neemt flyers mee tijdens het schouwen en deelt deze uit in de straat/buurt of stuurt deze per post in de straat. Doordat er meerdere huizen tegelijk afnemen kan er een (door jullie te bepalen) korting gegeven worden. De luxe flyer stuurt de buren naar de website toe waar ze een offerte aanvraag kunnen doen op een speciale landingspage imbrego.nl/burenkorting

Flyer

  • Flyer delen met de buren die ze verwijst naar landingspage

 

Socialmedia post

  • Aankondingen van burenkorting
  • Promoten dmv testimonial met foto van 2 buren

 

Landingspage

  • Voordelen van burenkorting opgesomd
  • Offerte aanvraag formulier
  • Voorwaarden burenkorting

Dat zet buren aan om

SEO Optimalisatie

Hoe werkt het?
We zorgen dat imbrego.nl beter gevonden kan worden op zoekmachines. Dit gaan we doen door woorden te gebruiken die mensen in de buurt vaak opzoeken, zoals ‘zonnepanelen in [plaatsnamen uit de buurt]’. Ik verbeter bestaande pagina’s en maak nieuwe pagina’s met deze sleutelwoorden om de lokale zoekresultaten te verbeteren.

Actielijst

Social proofing

Hoe werkt het?
Vertrouwen verhogen door diverse projecten te laten delen en de voordelen belichten voor de klant. Hiervoor maken we een overzicht voor nieuwe projecten die jullie willen delen met per project ruimte voor een korte omschrijving besparingcijfers, testimonial en foto’s van het project. Op sociale media delen we regelmatig een bericht over nieuwe projecten.

Actielijst

Planning


Week 35

  • Opstellen van voorwaarden en details van de Burencampagne.
  • SEO optimaliseren (meta-tags, koppen en alt-teksten).
  • Flyer en landingspage maken bij burencampagne.

 




Week 36

  • Starten burencampagne en promoten op socials.
  • Projectpagina aanmaken voor cases en op homepage.
  • Versturen en uitdelen van flyers bij nieuwe klussen.

 




Week 37

  • Grondige analyse van lokale/solar trefwoorden.
  • Teksten vernieuwen met relevante trefwoorden.
  • Adviesgesprek formulier hernieuwen

 




Week 38

  • SEO optimaliseren (meta-tags, koppen en alt-teksten).
  • Laadtijd verhogen van de website.
  • Verwijzing outliving.nl

 




Week 39

  • Testimonials delen op socials.
  • Paginas toevoegen met plaatsen uit de buurt.
  • Analyseren van resultaten en daarop aanpassen/uitbreiden.