In dit plan richt ik mijn aandacht op 3 focuspunten met als doel de stroom aan nieuwe leads via de website te verhogen.
We zorgen dat imbrego.nl beter gevonden kan worden op zoekmachines. Dit gaan we doen door woorden te gebruiken die mensen in de buurt vaak opzoeken, zoals ‘zonnepanelen in [plaatsnamen uit de buurt]’. Ik verbeter bestaande pagina’s en maak nieuwe pagina’s met deze sleutelwoorden om de lokale zoekresultaten te verbeteren.
Voorstel: huiseigenaren die in dezelfde straat wonen een ‘speciale’ prijs aanbieden als ze samen met buren uit de straat een zonnesysteem aanschaffen bij imbrego. Hiervoor maak ik een aparte landingspage op de website met alles over deze aanbieding. Ik maak ook een flyer die jullie kunnen uitdelen, zodat mensen weten dat ze een speciale aanbieding hebben. Op sociale media promoten we de aanbieding zodat mensen het delen met buren.
Voorstel: Cashback actie (voor huiseigenaren die nieuwe klanten aanbrengen)
Vertrouwen verhogen door diverse projecten te laten delen en de voordelen belichten voor de klant. Hiervoor maken we een overzicht voor nieuwe projecten die jullie willen delen met per project ruimte voor een korte omschrijving besparingcijfers, testimonial en foto’s van het project. Op sociale media delen we regelmatig een bericht over nieuwe projecten.
Extra: Landingspage voor 3 weken, voordelen op een rijtje en onderaan vermelden van eventuele actie’s + aanmeldformulier